DP4BUSINESS

dp4business | przetwarzanie danych | analiza danych | geomarketing

wersja językowa strony


Kompleksowa oferta w atrakcyjnej cenie

dp4business wspiera firmy w 3 głównych obszarach badań rynku: przetwarzaniu danych kwestionariuszowych, analizie danych oraz geomarketingu.

Przetwarzanie danych w badaniach rynku

W naszej działalności korzystamy ze specjalistycznego, licencjonowanego oprogramowania badawczego oraz zaawansowanych narzędzi analityczno-raportowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostarczać dane w każdym możliwym układzie oraz pożądanym formacie.

Naszym Klientom zapewniamy:

  • programowanie skryptów do wprowadzania danych ankietowych w badaniach: PAPI, CAPI, CATI, CAWI.
  • wprowadzanie danych z uwzględnieniem: filtrów (przejść logicznych) na poziomie pytań i odpowiedzi, walidacji i spójności danych,
  • tworzenie raportów błędów ankieterskich na dowolnym poziomie szczegółowości,
  • "czyszczenie danych" w oparciu o przyjęte standardy,
  • kodowanie danych,
  • ważenie danych,
  • konwertowanie i dostarczanie surowych danych w formatach: ASCII, CBA, SPSS, CSV, XLS, Quantum, SAS itp.
  • dostarczanie danych (w formacie XLS) w formie predefiniowanych przez klienta tabel krzyżowych, obejmujących różnice statystyczne wskazań na poziomie średnich i proporcji,
  • projektowanie i hosting badań online oraz przetwarzanie danych w relacyjnych bazach danych MySQL,

Oferujemy również dostarczanie naszym Klientom bezpłatnej aplikacji umożliwiającej tworzenie w prosty i intuicyjny sposób tabel krzyżowych oraz analizę danych na wszystkich pytaniach ujętych w kwestionariuszu badawczym.

Analiza danych marketingowych

Na podstawie zebranych danych oraz celów i założeń projektu zajmujemy się analizą i modelowaniem danych w badaniach:

  • segmentacyjnych,
  • badaniach trackingowych,
  • testach produktów, konceptów, opakowań, reklamy itd.
  • badaniach wizerunkowych,
  • badaniach satysfakcji i lojalności klientów,
  • conjoint: CBC, ACA, MAXDIFF, Paper and Pencil studies,
  • badaniach uwzględniających analizy dzienniczkowe,
  • badaniach ad-hoc.

Geomarketing

Oferta skierowana do firm, których działania marketingowe oparte są na zarządzaniu i analizie danymi przestrzennymi. W ramach naszych usług oferujemy:

  • geokodowanie obiektów przestrzennych,
  • wizualizację graficzną danych w podziałach na kategorie, segmenty rynku, wielkości sprzedaży itp.,
  • analizy porównawcze,
  • analizy przestrzenne punktów w obrębie obszarów definiowanych przez Klienta.

Ponadto nasza firma zajmuje się: rozwojem aplikacji analityczno-raportowych, konsultingiem badawczym oraz prowadzeniem szkoleń w zakresie przetwarzania danych i analiz w badaniach rynku.


szybki kontakt