Kompleksowa oferta w atrakcyjnej cenie
dp4business wspiera firmy w 3 głównych obszarach badań rynku: przetwarzaniu danych kwestionariuszowych, analizie danych oraz geomarketingu.
Przetwarzanie danych w badaniach rynku
W naszej działalności korzystamy ze specjalistycznego, licencjonowanego oprogramowania badawczego oraz zaawansowanych narzędzi analityczno-raportowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dostarczać dane w każdym możliwym układzie oraz pożądanym formacie.
Naszym Klientom zapewniamy:
- programowanie skryptów do wprowadzania danych ankietowych w badaniach: PAPI, CAPI, CATI, CAWI.
- wprowadzanie danych z uwzględnieniem: filtrów (przejść logicznych) na poziomie pytań i odpowiedzi, walidacji i spójności danych,
- tworzenie raportów błędów ankieterskich na dowolnym poziomie szczegółowości,
- "czyszczenie danych" w oparciu o przyjęte standardy,
- kodowanie danych,
- ważenie danych,
- konwertowanie i dostarczanie surowych danych w formatach: ASCII, CBA, SPSS, CSV, XLS, Quantum, SAS itp.
- dostarczanie danych (w formacie XLS) w formie predefiniowanych przez klienta tabel krzyżowych, obejmujących różnice statystyczne wskazań na poziomie średnich i proporcji,
- projektowanie i hosting badań online oraz przetwarzanie danych w relacyjnych bazach danych MySQL,
Oferujemy również dostarczanie naszym Klientom bezpłatnej aplikacji umożliwiającej tworzenie w prosty i intuicyjny sposób tabel krzyżowych oraz analizę danych na wszystkich pytaniach ujętych w kwestionariuszu badawczym.
Analiza danych marketingowych
Na podstawie zebranych danych oraz celów i założeń projektu zajmujemy się analizą i modelowaniem danych w badaniach:
- segmentacyjnych,
- badaniach trackingowych,
- testach produktów, konceptów, opakowań, reklamy itd.
- badaniach wizerunkowych,
- badaniach satysfakcji i lojalności klientów,
- conjoint: CBC, ACA, MAXDIFF, Paper and Pencil studies,
- badaniach uwzględniających analizy dzienniczkowe,
- badaniach ad-hoc.
Geomarketing
Oferta skierowana do firm, których działania marketingowe oparte są na zarządzaniu i analizie danymi przestrzennymi. W ramach naszych usług oferujemy:
- geokodowanie obiektów przestrzennych,
- wizualizację graficzną danych w podziałach na kategorie, segmenty rynku, wielkości sprzedaży itp.,
- analizy porównawcze,
- analizy przestrzenne punktów w obrębie obszarów definiowanych przez Klienta.
Ponadto nasza firma zajmuje się: rozwojem aplikacji analityczno-raportowych, konsultingiem badawczym oraz prowadzeniem szkoleń w zakresie przetwarzania danych i analiz w badaniach rynku.